zondag 20 september 2020

Verjaardagsswapjes

 Gisteren was ik jarig, en afgelopen woensdag hadden we onze maandelijkse miniaturenmiddag. Deze middag hadden Connie, Monique en Arlette swapjes voor mij gemaakt. 

Op de een of andere manier komen bloemen en planten steeds opnieuw terug als we iets voor elkaar maken; Monique heeft een plant gemaakt in een mooie bloempot ( helaas niet te zien); Arlette ook een plant en Connie gaf een kerstboom. Dus komende kerst toch maar eens ergens in een huis een kerstboom neerzetten....

Monique heeft ook een sieraden doosje gemaakt, komt ook van pas! Arlette heeft een paar stukken kaas met een kaasrasp gemaakt, die ga ik neerzetten in de kaasboerderij.

Bedankt meiden!

Gisteren had ik een late dienst en bij thuiskomst stond er een bos bloemen, een doosje bonbons, en een doosje op tafel. In dat doosje zat een T shirt en een workshopje pioenroos maken. Bedankt Rob en Thea, en Irna en Ronnie en kinderen; zo voelde ik me echt jarig!

Afgelopen woensdag heb ik heel spontaan een nieuw huis gekocht! 

Connie liet foto's zien en ik zag gelijk mogelijkheden, dus gaan kijken en gekocht. Het huis is 1.10m lang, 0,85 hoog en 0,42 cm diep. 


 Bij de ingang zit een klein halletje, en op de eerste verdieping zit achter de badkamer een een doorloopje van de ene slaapkamer naar de andere. 

En: er zitten trappen in het huis, die mis ik in mijn brocante huis.

Eigenlijk is het een grachtenpand; de zijkant is open, maar ik denk dat ik die wel dicht ga maken vanwege stof. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet, maar dat komt vast goed.









Inmiddels ben ik al begonnen met strippen, en aan het nadenken hoe ik dit huis ga inrichten. 

Ik vind een landelijke sfeer erg mooi, dus het zou zomaar kunnen dat dit een landelijk huis gaat worden. Ik houd jullie op de hoogte!

2 opmerkingen:

  1. Lekker verwend Jolinda. En je hebt jezelf ook goed verwend met dat mooie huis!
    Succes, ik blijf je volgen!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n verrassing als je thuis komt op je verjaardag!
    Het samen knutselen was weer erg gezellig en de verjaardagsswapjes zijn inmiddels een leuke traditie aan het worden (het 3e of 4e jaar al?).

    Heel mooi, je nieuwe huis. Geeft vast weer veel inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen