donderdag 15 oktober 2020

Trappelzak voor Milou.

Vorige maand zijn Thea en Rob opa en oma geworden van een lief klein meisje. 

Ik wilde graag een origineel kadootje geven, maar ja, wat? 

Uiteindelijk kwam ik op het idee om een trappelzak te breien; die heb ik 3 jaar geleden ook voor onze kleinzoon Bowie gebreid.

Omdat ik foto's had gezien van de babykamer wilde ik graag zoveel mogelijk dezelfde kleuren laten laten terug komen, en ik wist dat Thea een dekentje in de juiste kleur aan het breien was. Maar Daphne en Jeffrey mochten niets weten, dus een mail naar Thea gestuurd welk garen en welke kleur zij gebruikt.

Toen het garen eenmaal binnen was, kon ik gaan beginnen; lekker rustig op de bank op het gemakje zitten breien. 



Dit is m dan, ik heb er met veel plezier aan gebreid, al was het dan de tweede.

Daphne en Jeffrey waren er blij mee; s avonds kreeg ik nog een foto toegestuurd waarin Milou in de box ligt te slapen in de trappelzak.

Leuk hoor!

1 opmerking:

  1. Jolinda, erg mooi geworden en Daphne & Jeffrey zijn er erg blij mee. Met de winter op komst lekker warm voor in de box.

    BeantwoordenVerwijderen