donderdag 19 november 2020

Mantel van de kerstman.

 Jaa, weer een nieuwe update van de mantel, zoals beloofd.

Nu is de mantel zo goed als klaar! Er ligt nog een stukje lint onderaan omdat ik nog niet weet of ik het witte laat doorlopen. 

Ik heb nl een andere kerstman besteld, ik vind deze net iets te klein en te tenger... (of de mantel net te ruim).

Dankzij mijn moeder zit de voering erin zoals het hoort; ik kwam er niet uit. Mijn moeder breide en naaide vroeger veel kleding voor ons zelf, waar wij niet altijd even blij mee waren.

Gisteren heb ik Arlette kunnen over halen om ook mee te doen met Thea's adventskalender, deze is erg leuk en er komen veel handwerkjes in voor,  dus tijdens onze eerst volgende afspraak gaan we hier samen aan werken. Ik heb nl zo het idee dat onze kerstmannen dan af zullen zijn. 

Hopelijk kunnen we dan weer eens met zijn vieren samen aan miniaturen werken, zou gezellig zijn.

Bedankt voor de reacties die ik heb gekregen op mijn vorige post, altijd leuk!



2 opmerkingen:

  1. Ja, je was erg overtuigend, Jolinda ;)

    Je mantel wordt erg mooi. Knap hoe al die ruitjes aansluiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kerstman ligt al klaar voor verzending... en wat fijn dat moeders ook nog een handje heeft kunnen helpen. Het wordt leuk zo...
    En natuurlijk super dat jullie samen mee gaan dien aan mijn adventskalender, inderdaad met enkele handwerkpakketje... veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen