maandag 13 september 2021

Nachtspiegel.


 Op 8 augustus schreef ik over een po waar ik mee bezig was, maar omdat het een wedstrijd was kon en mocht ik hier niets over schrijven of foto's laten zien.

Gisteravond was de prijsuitreiking; helaas ben ik als laatste geeindigd, toch wel balen hoor. Aan de foto's ligt het niet, Arlette heeft mij vrijdag goed geholpen met het maken van een goede foto. Ik blijf dat lastig vinden: niet te dichtbij, niet te veraf, wel of niet inzoomen, bijsnijden, wel of geen flits, of een lamp erbij.

Uiteindelijk is het ons gelukt en kon ik vrijdagmiddag mijn foto's insturen:






Al vanaf de start vond ik dit een leuk project. Dus snel mijn moeder gebeld met de vraag of zij nog een emaille po had. Die had ze inderdaad!
Thea schreef dat zij geinspireerd  werd door reizen (voor de corona periode natuurlijk), en dat in ieder land het toilet er anders uitziet. In sommige landen is het een gat in de grond; nou dan moet je wel erg hoge nood hebben hoor, maar ja, als je nodig moet.......
Mijn inspiratie komt mede door mijn darmziekte, als ik ergens kom, "scan" ik de ruimte zodat ik het toilet al snel weet te vinden. Zodoende heb ik ook al verschillende toiletten gezien (helaas). 
Maar eigenlijk niet een zoals deze hoor, hier ga je voor je plezier op zitten. 

Ik heb de po op het toilet gezet ( daar hoort ie thuis), zo kunnen we daar ook genieten van een miniatuur.




2 opmerkingen:

  1. Mooie uitwerking Jolinda en een heel leuk plekje zo in het hoekje van de WC.
    Veel kijkplezier ermee!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuk project met een heel mooi resultaat.
    Aan de foto's ligt het inderdaad niet (kostte genoeg bloed, zweet en tranen lol), maar aan de uitwerking ook niet!
    Jouw po was zeker een top drie plaatsje waard imo, maar smaken verschillen natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen