maandag 11 oktober 2021

Weer swapjes voor een verjaardag.


 Binnenkort is Arlette jarig, dus afgelopen week hebben we haar verjaardag alvast gevierd. Ik heb een druif gemaakt die mooi past in haar Italiaanse tafereel.

Toen ik eind augustus een dag bij Thea was heb ik gebruik mogen maken van haar mal voor druiventrossen. Dus: gelijk heel veel trossen gemaakt!

Deze keer heb ik gewerkt met zelfdrogende klei; ik moet zeggen dat ik dat prima klei vind om te werken; het laat zich ook goed schilderen. Zeker voor herhaling vatbaar hoor! 



De foto op de achtergrond is mijn voorbeeld van het Grieks tafereeltje. Hier heb ik al een tijd niet meer aan gewerkt, ben gestruikeld over het steentjes plakken.....





Connie had voor Arlette en mij ook een kleinigheidje; ze heeft de afgelopen tijd een vestje gebreid. Zo netjes, en knap!

Bedankt Connie, ik ga een mooi plekje zoeken voor het vestje, ik denk dat het in het grachtenpand komt te liggen.

1 opmerking:

  1. Mooi is hij hoor, Jolinda, ik ben er erg blij mee. Na al het kerstknutselen moeten we echt weer eens verder met onze Griekse en Italiaanse projecten, hé? ;) Dan kan de druif een mooi plekje krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen