maandag 18 oktober 2021

Aankopen beurs de Broodfabriek in Rijswijk.

 En eindelijk was er na lange tijd weer een beurs voor Minidoor (behalve Houten dan, dat was voor Thea en Rob de eerste). 

Op zaterdagmorgen vroeg reed ik weg, het was nog net niet licht, als het een zonnige ochtend zou zijn geworden had ik de zon zien opkomen; maar helaas was dat niet zo. Volgende keer beter, hoop ik!

Enfin, het was hard werken, maar ook genieten. Vooral op zaterdagmiddag was het een aantal uren zo druk dat we geen gelegenheid hadden om onze broodjes op te eten. Een goed teken hoor!

Later die middag had ik even de gelegenheid een rondje over de beurs te lopen en te kijken of er spulletjes waren waar ik wat mee kon. En die heb ik natuurlijk gevonden:



Ik heb de ketels wel erg royaal ingekocht, maar die komen vast en zeker nog wel van pas. 

De kerststofjes ga ik gebruiken voor de kerstman die we met ons poppenhuisgroepje gaan maken.

 Connie vroeg of ik voor wandelschoenen wilde kijken, ik vond ze zelf zo leuk dat ik nog maar een paar heb gekocht. Ook die komen vast van pas, ooit!

Het serviesje leek me wat groot, maar ik vond de kleur zo mooi en mooi passend bij de vloer van de keuken dat ik die toch maar heb mee genomen. 



De voorraadpotten heb ik op het bovenkastje gezet, maar eigenlijk vind ik dat te vol, en het kastje toont wat ielig, dus ik denk dat ik er nog eentje bij ga maken. 

En nog steeds is de keuken nog niet vol genoeg met servies en pannen e.d.

Nog maar verder sparen dus!


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het gezellig, en druk, was.
    Wat een leuke dingen heb je gekocht! Zelfs ponsen gevonden, zie ik :) Het serviesje is idd erg mooi. Je keuken wordt zo steeds gezelliger en mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolinda, nogmaals bedankt voor je hulp. Zaterdag was echt druk en vermoeiend. Helaas minder dan anders bij kunnen kletsen, omdat we zaterdagavond ook echt moe waren.
    Leuke spulletjes weer gekocht! De keuken vraag inderdaad nog wel om wat meer vulling! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen